دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92

دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92
دراسمان نیست کاری پرستاره تر از پرستاری 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92 و آدرس parastariesfahan92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 متولدین فروردین : مقاومت دائمی در برابر چیزهای سخت، در این هفته هم ادامه داره. فکر می کنی شرایط با تلاش قابل تغییره ولی در واقع اگر نیاز به تغییرحس می کنی، خودت باید تغییر کنی. در یکی از عصرهای این هفته (احتمالا شنبه یا دوشنبه) می تونی خیلی عصبانی بشی و تاثیر بدی روی آدمی که برات مهمه بذاری – اگر نمی خوای گریه کسی رو ببینی، بهتره اصلا از خونه بیرون نری چون این هفته با غر زدن همگانی آمیخته شده. در صورتی که علاقه ات به یک نفر رو فقط برای خودت به شکل راز حفظ کردی، در این هفته بهتره حداقل دو نفر دیگه هم از این علاقه مطلع بشن تا بتونی به چیزی که می خوای برسی.

 متولدین اردیبهشت : نگرانی ها و از اون بالاتر ترس ها موجب شده عملی رو به تاخیر بندازی. خوشبختانه این هفته ابرها دارن کنار می ران و ماه قوچ باهات همراهی می کنه تا به یکی از نگرانی های بزرگت غلبه کنی. حواست باشه که این ماه، پیروزی رو تضمین نمی کنه بلکه فقط می گه یکی از نگرانی ها رو شکست می دی و عمل یکه باید رو شروع می کنی. کشیدن یک نفس راحت بخصوص در بعد از ظهر دوشنبه تا ظهر پنجشنبه می تونه در مسائل عاطفی هم اتفاق بیافته. رقیبی حذف می شه یا تکلیفی یک سره می شه. خوشحالی واقعی منتظر تو است و این هفته پایه هاش شکل خواهد گرفت و تقویت خواهد شد.

 متولدین خرداد : این هفته زیبایی هایی جذاب داره که به زودی بهت نمایان خواهد شد. اتفاق جالبی در یک روز فرد منتظر توئه پس روزهای فرد از هر دعوتی که شدی استقبال کن. اگر بیشتر از سه هفته است که رابطه مستقیمی با طبیعت نداشتی، شدیدا توصیه می شه. با وجود سردی هوا، سر زدن به دشت و کوه و پارک و این تیپ جاها برای متولد خرداد مزایای بزرگی داره و تو رو سرشار از انرژی خواهد کرد. این هفته ساعت های بسیار متفاوت و پر هیجانی رو می تونی با پارتنرت بگذرونی. یکشنبه نفری که دوست داری رو به چیزی یا جایی دعوت کن. قبول این دعوت نشونه خوبی از پیشرفت است و اگر رد کرد، بدون چیزی نیازی به تغییر داره. تمرکز توی درس یا کار رمز شاد بودنت در ماه های بعدی است پس کم نیار و تلاش کن.

 متولدین تیر : رابطه به دوستان و آشنایان در حال تغییره. کسی داره شکل رابطه اش رو تغییر می ده و این نه فقط روی اون رابطه بلکه حتی روی نگاه تو به بقیه روابط هم ممکنه تاثیر بذاره. حواست باشه که بد بودن یا خوب بودن یک نفر رو نباید به کل آدم ها نسبت داد. اگر از آخرین گلی که روی میزت داشتی بیشتر از دو ماه می گذره، برای خودت یک گل بخر و حداقل سه روز روی جایی که دائما چشمت بهش می خوره نگهش دار – انرژی درونی ات نیاز به تعادل بیشتری داره. خیلی به گذشته فکر نکن و بدون که عشقی در حال شکل گرفتن است که اگر بهش خوب جهت بدی می تونه خیلی هم عمیق و مفید باشه.

متولدین مرداد :آماده ای که با فهرست خوبی از کارها که تو ذهنت داری به پیش بتازی ولی نمی دونی چرا سرعت نمی گیری! دلیلش کم بودن انرژی درونی در مقایسه با فهرست کارهایی که دوست داری بکنی است. وقت بذار و انرژی درونی ات رو تقویت کن. یکی از ساده ترین روش‌هاش وصل شدن به طبیعت است. به سادگی نگاه کردن به آسمون یا درخت یا رودخونه می تونه انرژی داخلی آدم رو زیاد کنه. گل یا گیاهی بخر و روی میزت بذار و بهش آب بده. روش دیگه محبت کردن به بقیه است که می تونه به سادگی احوالپرسی یا سر زدن به کسی باشه که از تو سنش خیلی بیشتره. این پنجشنبه یک مسیر ستاره ای معکوس دو و نیم ساله رو شروع می کنی که باعث پخته تر شدنت می شه. چیزهای هیجان انگیزی در پیشه که حتی اگر سخت باشه، آموزش زیادی برات داره.

متولدین شهریور : در یک دو راهی ایستادی و منتظر این هستی که کشف کنی کدوم مسیر بهتر است. خبر اینه که امکان نظر دادن هم نیست و هیچ کس و هیچ چیز نمی تونه کمک خاصی در این مورد بکنه. هیچ ستاره خاصی در آسمون راهنمات نیست و اگر خودت هم نمی تونی ببینی کدوم مسیر بهتره، به قلبت رجوع کن و بدون که مهمتر از انتخاب مسیر، حرکت کردن در مسیر است. هر راهی که توش هستی رو جدی بگیر و پیش برو. یک کشمکش سر قدرت، در یک رابطه عاطفی مشکل زا می شه و بهتره اگر متوجه چنین کشمکشی شدی، قدرت و پیروزی رو به طرف مقابلت تقدیم کنی و خوشحالش نگه داری. ساعت هایی رو به خودت اختصاص بده و یک روز عصر یک بشقاب پر سیب زمینی سرخ کرده می تونه یک گروه رو حسابی شاد کنه؛ حتی به عنوان شام.

متولدین مهر : نفری در اطرافت هست که احساسات بروز داده نشده ای بهت داره و اگر شروع به بیان نظراتش کنه، پیچیدگی هایی توی زندگی تو به وجود می یاد. دقت کن که‌آدم ها حق دارن نظراتش رو بگن و این تو هستی که وزن و اهمیت اون نظرات رو تعیین می کنی. قرار نیست هر کی هر چی گفت یا هر نظری داشت، مهم باشه! این هفته نیاز به کمی تفریح خارج از برنامه هست. آخر هفته یک جمع خوب باعث خوشحالی و انرژی و شادی ات می شه پس منتظرش باش. در صورتی که تنها هستی و دنبال آشنایی می گردی، همین امروز که ونوس وارد خونه پنجم رمانس و لذت ها می شه و تا سه هفته اونجا می مونه فرصت خوبیه برای برداشتن قدم اول. یک گفتگو رو اگر بی جواب نذاری، به چیزی که می خوای می رسی.

متولدین آبان : اونقدر کار ازت می خوان یا خودت از خودت انتظار داری که اصولا ترجیح می دی بری جایی قایم بشی و از دست نگاه پرسشگر و پر انتظار بقیه راحت باشی. بد هم نیست. گاهی اتاق خصوصی خود آدم بهترین جا برای پناه گرفتن است. برخورد نزدیک امروز بین خورشید و پلوتو حداقل یک هفته تلاطم توی آسمون تو ایجاد می کنه و بهتره خودت به این جریان دامن نزنی. در این هفته در حوزه عاطفی هم آرامش و امنیت بهترین چیزه و بهتره خونه در مرکز توجهت باشه. تنها بودن در امنیت بهتر از درگیری دائمی است و این هفته با این همه تلاطم که توی آسمونه بهتره جایی باشی که احساس امنیت بیشتری هست. اگر با پارتنرت زندگی می کنه خوبه به خونه تون فکر کنین و مثلا دکوراسیونش رو تغییر بدین.

متولدین آذر : پیروزی در راهه. گرفتن هر چیزی با دادن یک چیز دیگه است و اگر به اندازه کافی انرژی گذاشته باشی، الان دیگه به انتهای مسیر رسیدی و می تونی کمی استراحت کنی. ساترن که سیاره نظم و ترتیب است حالا دیگه داره غروب می کنه و اگر قراره کار سختی رو تموم کنی بهتره همین روزها فشار بیاری که تموم بشه وگرنه از دو سه هفته دیگه ، تمرکز کردن رو کار جدی برای طولانی مدت غیرمحتمل است. اگر عاشق کسی هستی، در این هفته ها عشقت عمیق تر می شه و اگر عاشق نیستی اما کسی رو تحمل می کنی، وقتشه راه هاتون رو از هم جدا کنین. به هرحال اگر قرار آدم جدیدی ظاهر بشه، باید جای خالی ای وجود داشته باشه – و این رو بدون که گاهی «حس تنهایی» اونقدر همه جا رو پر کرده که اصولا جای خالی برای کسی باقی نمونده.

متولدین دی : حتی کوچکترین اتفاقی می تونه به شدت اعصابت رو به هم بریزه و باعث بشه حتی شب‌ها هم نتونی بخونی. برخورد امروز خورشید و پلوتو بالای سر تو باعث شده اشعه های خشم مستقیم به سمتت بیان پس مواظب باش که این خشونت رو به سمت دیگران ساطع نکنی. متاسفانه هفته خوبی برای متولد دی نیست و هرچند تولدش پشت همین کوچه است، اونطور که باید انرژی نمی گیره. کارهای با ارزشی توی ذهنت داری ولی تا وقتی پیاده نشن ارزشوون سنجیده / دیده نخواهد شد. اگر با کسی در رابطه هستی، ماه کامل دوشنبه شب می تونه پیوند شما رو بسیار قدرتمندتر کنه.

متولدین بهمن : در صورتی که فکر می کنی می تونی رو برنامه ات بمونی، اشتباه می کنی. کارها کندتر پیش خواهند رفت و شکل نتیجه ها از چیزی که فکر میکنی متفاوت خواهد بود. متولد بهمن آدم با حوصله ای است اما وقتی واقعا حوصله اش سر بره، کسی نباید سر راهش بایسته. سعی نکن برنامه ای رو ثابت نگه داری بلکه با خودت حرف بزن و قبول کن نیازهای زمان عوض می شن. سال ۲۰۱۵ فقط برای متولد بهمن خبر جدیدی داره و روز یکشنبه یا پنجشنبه در جمعی حسابی مورد توجه قرار خواهی گرفت. گاهی شروع رابطه نیاز به یک هل کوچیک داره و گاهی این هل کوچیک گفتن «ممنون» و یک لبخند است.

متولدین اسفند : اوه اوه.. ظاهرا درگیر یک جنگ از پیش شکست خورده هستی. داری سر چیزی تلاش می کنی یا اصرار داری که دیگه امکان اتفاق افتادنش نیست. در صورتی که اینطوره هر چقدر زودتر کنار بکشی و تغییر رو بپذیری راحت تری و فرصت بیشتری برای حرکت های جدید داری. خوشبختانه این مساله اصلا ناراحت کننده نیست. چیزی که تموم شده، تموم شده و غرق شدن در یک رویای جدید باعث شده یا خواهد شد که کاملا اون موضوع فراموش بشه. متولد اسفند در این هفته زیباترین موجود دنیا است و نظرات بسیاری رو جلب می کنه. ونوس درست بالای سرت است و هر جا بری همراهته.


نظرات شما عزیزان:

الله دینی
ساعت12:53---21 دی 1393
میخوام یه چیز بگما ولی فکر میکنم بدت بیاد. اما ما که با هم این حرفا نداریم. با این که به صحبت هات خیلی اعتقاد دارم اما فکر میکنم این بار داری چرت و پرت میگی.ههههههه آخه خودتم نفهمیدی چی گفتی. ببخشیدا ولی امیدوارم به عنوان انتقاد تلقی کنید. یه وقت ناراحت نشیا رفیق!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 20 دی 1393برچسب:, ] [ 17:39 ] [ نسیم نیکبختان ]
درباره وبلاگ

از آسمان پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: وسیع تر از من است از کوه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مقاوم تر از من است از آینه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: پاک تر از من است از آب پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: زلال تر از من است از مادر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مهربانتر از من است از پیامبر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: خادم خدا ....... سلام ما دانشجوهای ورودی مهر 92 پرستار ی اصفهان هستیم به وبلاگ ما خوش اومدید امیدوارم اوقات خوشی داشته باشید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 2407
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد جملات شریعتی